יום שני, 11 באפריל 2011

איך ליהנות מסקס עם אישה שלך לעתים קרובות יותר

איך ליהנות מחיי מין נוספים עם אישה שלך לעתים קרובות יותר
אני מניח שאתה כבר יודע את העונג מדהים שאתה יכול לקבל סקס עם אשתך או חברה. אחרת לא היית לרכוש את הדו"ח הזה. ואם אתה כמו רוב החבר 'ה, אתה לא מקבל כמו סקס כמה שאתה רוצה. למה? במילים פשוטות, זה בגלל האישה שלך אינו מקבל כמו מתוך הנאה רבה של המין כפי שהיא צריכה להיות.
סקס עובדות שצריך להפחיד אותך:
סקר שנערך לאחרונה מראה כי Redbook 52% מהנשים באופן קבוע לזייף אורגזמות.
רק 17% נשים נוטות להגיע לאורגזמה במהלך יחסי מין (Durex סקר גלובלי סקס).
ארבעים ושלושה אחוזים מהנשים מדווחות על "איזה בעיה מינית" - חוסר יכולת להגיע לאורגזמה כמו, שעמום עם המין, או היעדר מוחלט של עניין במין.
שמונים אחוז מהנשים שהשתתפו בסקר אמרו שהם מעדיפים להתכרבל יותר לקיים יחסי מין.
אני יכול להמשיך עוד ועוד, אבל אני אחסוך מכם. (אתה יכול לעשות מחקר על מנוע חיפוש כדי למצוא עובדות מטרידות יותר.) זה הכל מסתכם זו: הסיבה שאתה לא מקבל כמו סקס כמה שאתה רוצה הוא כי האישה שלך אינו נהנה סקס כמו שאתה עושה . אז אם אתה רוצה לקיים יחסי מין יותר עם האשה שלך, אתה צריך ללמוד איך לתת האורגזמות שלה. המיטה רועד, מזיע, צורח אורגזמות.
אתה צריך להיות טוב במיטה. ברגע שאתה עושה - תאמין לי - היא תתחיל לשאול - אפילו מתחננים - לך על סקס. אם אתה לא מאמין לי, רק להיות בחור מהסוג שיכול לתת המון האישה שלך והרבה אורגזמות ... ולראות מה קורה.
עכשיו, אני לא רוצה להתרברב על עצמי, אבל אני לא צריך את הבעיה של לא מקבל מספיק סקס. חברתו הנוכחית שלי ויש לי מספר פעמים יחסי מין ביום, ובדרך כלל היא מי יוזם את זה. בדו"ח זה, אני הולך לחשוף את הסודות שלי אליך, כך גם אתה יכול להיות כוכב מינית.
המפתח הראשון והחשוב ביותר כדי להיות מאהב טוב הוא חשיבה שלך. זוהי ביותר שם של ספרים סקס בחוץ טועים. אתה רואה, זה לא הלך הרוח שלה מה שחשוב; שלך של זה. אני אסביר לך, כי אני יודע שזה מנוגד לחלוטין (וזו הסיבה ספרים סקס טועים). אחרי הכל ... הוא לא תענוג של אישה מה זה הכול עניין של אם אתה רוצה שהיא תהיה מתרגש מתעלס איתך?
כן ולא. אתה מבין, עבור אישה ליהנות ממין, היא חייבת להרגיש נינוחים. והדרך היחידה היא יכולה באמת ובתמים להירגע הוא לדעת שאתה מלא ליהנות מין ואהבה כל רגע של ריחות, טעמים, והתחושה של גופה. אז, במילים אחרות, אתה לעזור לאישה שלך לעזור לעצמך.
להלן ארבעה דברים שאתה אף פעם לא חשבתי על ...
1) במהלך יחסי מין, תמיד חופשי להביע את ההנאה שלך האישה שלך על איך רצוי שהיא. נשים להתלונן, כי רוב החבר 'ה הם בדרך שקטה מדי בזמן הסקס. האם אי פעם הבחנתם איך נשים ווקאלית הם? להביע את עצמך! תן לה לדעת לאורך הפגישה ההתעלסות עד כמה אתה נהנה מזה. ככה היא לא תוהה אם משהו לא בסדר. בנוסף, ההתרגשות שלך יהיה מדבק. אפילו נשים מדהימה ביותר מת טיפה יכול להיות ביישן על ואגינות שלהם, בשל ההתניה החברתית ואולי חברים לשעבר, העליב אותם כשהיו הפגיעים ביותר שלהם. כתוצאה מכך, אתה צריך לעשות את האישה שלך מודע בצורה שאינה משתמעת לשתי איך מושך ורצוי לך למצוא גופה.
לא רק אתה צריך לאפיין אותה על ידי מספר לה כמה יפה לך למצוא אותה, אבל אתה צריך גם לתקשר את זה דרך התגובות שלך. תנו טיפה הלסת שלך אומרים, "וואו!" כאשר אתה מקבל את תחתוניה. כאשר יורדים עליה, להריח את ניחוח לה עמוק ולומר, "אהה לך ריח מתוק כל כך, התינוק!" ללקק אותה גונחת, "ממממממ!"
2) צפה מין כמו משהו שעושים בשביל הכיף והרפיה, לא משהו שאתה עושה כמו ביצועים. זה מקל על הלחץ שלך. על פי מכון הבריאות הלאומי, עד שני שלישים של גורם שאינו קשור למחלה של זיקפה נגרמת על ידי גורמים פסיכולוגיים כגון עצבנות.
3) קח חשיבה של מצורף הלא לכל התוצאות במיטה. אתה פשוט שם יש הנאה בעצמך (ולא לה) ... זה את זה. שוב, אני יודע שזה מנוגד, אבל זה בהחלט מפתח. אני אסביר בקצרה.
4) להיות ממוקדים ברגע הנוכחי. לשמור את כל המחשבות הלא מינית מתוך המוח שלך.
על ידי אימוץ מה שאני מכנה Mindset שלי שיטת המערכת, תוכל להסיר את כל הלחץ שיש לך לבצע. וכאשר אתה לא מרגיש לחץ יותר, האישה שלך לא מרגיש לחץ יותר משני. חינם מן הלחץ של צורך באורגזמה צורך לגרום לך לחשוב שאתה טוב במיטה, האשה שלך הופך להיות מסוגלים באמת יש תענוג יותר מאשר היא אי פעם חשבתי אפשרי.
כלומר, היא תצטרך ליזום סקס הרבה יותר פעמים. ו להיות הרבה יותר תגובה במיטה. האירוניה היא, כי כל על ידי התמקדות העונג שלך במקום שלה, האישה שלך יהיה חופשי לקבל יותר (הרבה יותר!) את ההנאה של הסקס. נשמע פשוט, נכון? כן, זה באמת פשוט.