יום שלישי, 3 במאי 2011

5 סודות מיניות של אישה

נשים הן יצורים מסתוריים. למרות שהם גדולים על רגשות להציג, לעתים קרובות הם להסתיר את הרצונות החבויים. וזה נכון במיוחד כשמדובר במה שהם כמו בחדר השינה.

האמת היא שלנשים יש סודות היכרויות רבים על מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים מבחורים במהלך קיום יחסי מין. ככל הנראה ממש ברגע זה, האשה שלך באמת רוצה לעשות דברים בזמן הסקס שבו לא להיות מודע. אם אתה יכול לגלות תשוקות נסתרות אותה, ואז תוכל רוק העולם שלה.

כדי לקבל מושג על מה אני מדבר, הנה 5 של סודות המין הנפוצה ביותר היא כנראה לא יגלה לך:

סוד מס '1 - היא לא רוצה שתלכי שעות

בחורים רבים סבורים המפתח כדי לרצות אישה יש את כושר העמידה המיני של רץ מרתון וללכת במשך שעות. הבעיה היא שנשים מתעייף (וכואב) במהלך ישיבת סקס ארוך. בסתר האישה שלך רוצה אתה יודע לענג אותה בלי להעמיד אותה בפני מושב סקס ממושך. אם אתה יכול בבקשה לה חצי שעה, ואז היא באמת לא אכפת לי אם אתה יכול ללכת במשך שעות.

סוד מס '2 - היא לפעמים רוצה סקס, לא רומנטיקה

בעוד כל הנשים מצהירים אהבה אהבה רומנטית מלא נרות ומוסיקה רכה, ולפעמים הם רוצים סקס כדי להיות קצת מלוכלך. למרות הרומנטיקה היא חלק חשוב מהחוויה המינית, יש לעיתים קרובות רגעים שבהם אתה יכול להבקיע כמה נקודות רציני פשוט מתנהג בצורה מאוד לא רומנטית. למשל, היא תהיה לפעמים אתה רוצה לקרוע את הבגדים פשוט אותה ויש לי חפוז.

הסוד - היא רוצה להיות בשליטה

זוהי האמת הפשוטה. נשים רוצות להיות עם גברים שמתנהגים כמו גברים. זה אומר שאתה לא צריך להתנהג גבר מעמד נמוך ולהתנהג כמו שאתה לא יודע מה אתה עושה בחדר השינה. במילים פשוטות, אתה צריך להתנהג כמו גבר כשאת מקיימת יחסי מין.

להיות גבר הוא על ידיעת דברים ספציפיים אשר חן האישה שלך ואז עושה אותם. אז כשאתה בחדר השינה, לא לפעול ביישן או ביישנית. במקום לתת את ההילה שאתה בטוח לגמרי במהלך הסקס ואתה בשליטה מלאה על ההנאה שלה.

סוד מס '4 - היא רוצה לנסות דברים חדשים

ישנם הרבה חוויות מיניות שונות אישה שלך בחשאי רוצה. אם זה קצת משחק תפקידים, שלישיות או אפילו "גדול", היא כנראה פרטית לפנטז על דברים שאתה יכול איתה (או לה). הדבר החשוב לזכור הוא לכולם יש פנטזיות. התפקיד שלך הוא לשכנע אותם מתוך אותה ולאחר מכן לעבוד קשה כדי להגשים אותם.

סוד מס '5 - היא רוצה את זה בבוקר

בחורים ידועים ביכולת להיות מוכן סקס ב 3.5 שניות. נשים לעומת זאת מצהירים תשוקה המשחק המקדים הנרחב. זו הסיבה מדוע בחורים רבים חושבים שנשים לא רוצה "חפוז" בבוקר. אולם האמת היא הרבה נשים בסתר רוצה קצת סירטוני סקס בבוקר לפני שהם מתחילים את היום. פשוט מנסה ליזום דברים בבוקר ואתה תהיה מופתע התגובה שלה

לנשים יש המון סודות הם שומרים מן הגברים. אבל אם אתה יכול לחשוף את הרצונות הסוד שלה בחדר השינה ואז תוכל להפוך במהירות המאהב המושלם שלה.

אז לחפש את סימני האזהרה של 5 סודות אני שנדונו במאמר זה, ואתה תהיה על הדרך שלך לקראת מינית מהנה אותה.