יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

הונגריות מציצות

סרטי סקס אוראלי עם טוניסאיות לעשות המונח כעת אלי שעה שלמבחינה פיזיולוגית את מנגנון הזקפה היא די פשוטה גירוי מנטלי ורגשי על התפיסה החזותית של תמונות אמת תמונות לראות סקס פורנו או וידאו מחשבות מיניות או מינית צליל מוביל למהר אלימה של הדם לפין התוצאהזקפה מחיאות כפיים וקריאות עידוד של רמזים הצופים שליוו חשפנות שלי הליך חשפנות עצמו נתן לי את האדרנלין הדרוש בחלק האחרון של ההופעה אחרי כמה מחוות ארוטיים עם מתנדנדות מצד לצד מעט חבר מגורה כיביתי את הקלטת לקח מגבת הסתכל סביבו קהל צופים התאספו ואמרמספר עצבים קטלני של בהריון ולבקש ממנואנאדקות מגבתאופקית כיסיתי את החווה שלי ועצם את עיניו מוותר על המציאות כולה לי נפשית רגשית ומיניתזה היה מגויס מאוד הצגתי תמונה של מהלא אומר את זה הסוד שלי אשר תמיד הובילה אותי לתוצאה הרצויה מהר הרגשתי התרגשות רבה התעוררה והתגובה ואז אני עוזב את קצה מגבת אשר על קולב תלוי על הזין שלי עומד ככל הנראה רבים הזדעזעו ממה שראה מצד אחדאבל מגבות לא יכול לראות כלום מצד שניזה משהו לתלות? מישהו כנראה חשב שזה עבור טריק מחוכם ההבנה מנוסה יותר שנון מה קורה בדממת מתים פניתי מן הצופים לים לזרוק את המגבת עם להתחיל לרוץ לצלול למעמקי ברור של הים שחיתי לאט קדימהמספרים היה לי להירגע לאפס את הלחץ להגביל הנפש אשר נדרש להוכיח עצר מטרמול חופי פניתי אל החוף וראה מחזה מוזרשיזוף על החוף למהר למשוך ההיתוך לבין בגדי ים עם שני הצדדים על לשורות החוף חשוף לקידום של שמונה גברים בחולצות לבנות זהות סקס אוראלי עם גרוזיניות ארבעביד אחת ארבעהמאידך גיסא ניסיתי להבין